2007-06-13

Can you see me?



ευτυχοθλιψη
και παλι repeat...

6 comments:

ΧρυσαλιΦουρφουρο said...

φώτο από Diane Arbus
τραγούδι από Madredeus

ευτυχοθλιψη, δική μου

Negma said...

Καλημέρα Χρυσαλιφούρφουρο!

Αδυνατώ να θυμηθώ μέσω ποιας διαδρομής από link σε link αγαπημένων bloggers έφτασα σε σένα...

Ξέρω όμως ότι με "τράβηξε" το όνομά σου (κυρίως έτσι κινούμαι, από ονόματα που θεωρώ ότι θα μπορούσα να είχα επιλέξει για το δικό μου blog) και ότι χαίρομαι πού σε "βρήκα".

Όσο και αν ο τρόπος που ανακάλυψα το δικό σου και άλλα αγαπημένα blogs φαίνεται ίσως σε κάποιους επιφανειακός (του τύπου "μην κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλο"), είναι καταπληκτικό ότι δεν έχω πέσει καθόλου έξω!

Βλέπω μια τεράστια (συνήθως) λίστα, πληθώρα ονομάτων και κάποιο όνομα μου κάνει κλικ... Έτσι απλά, επειδή θα μπορούσα να το έχω διαλέξει γιατί αντιπροσωπεύει κάτι από μένα.

Και μπαίνω μέσα και ανακαλύπτω μικρούς θησαυρούς!

Διάβασα και τις απαντήσεις σου σ' ένα προηγούμενο post με 29 ερωτήσεις, όπου πάλι παρατήρησα πόσες θα μπορούσαν να ήταν δικές μου...

Θα σε επισκέπτομαι συχνά!

Πολλά φιλιά!!!!!!

Y. K. said...

ευ-πο; λυ-πο;
φιλακια χρυσαλιφουρφουρακι :)

ΧρυσαλιΦουρφουρο said...

Negma, καλημέρα (αν και πολύ πολύ καθηστερημένη) και σε σένα! Μιά φίλη χρειαζόταν τη βοήθειά μου και ήμουν κοντά της τις τελευταίες μέρες
ευχαριστώ :-)))

Alicia, ΕΥΠΟ-ΕΥΠΟ, ΛΥΠΟ-ΛΥΠΟ :-)))

Φιλιά πολλά

Aντώνης said...

Λερναία Ύδρα τα συναισθήματα. Όσο τα κόβεις βγαίνουν δίδυμα κεφάλια.

ΧρυσαλιΦουρφουρο said...

Αντώνη, Λερναία Ύδρα, ναι...
αλλά αυτά τα συναισθήματα που ξεπροβάλλουν εκθετικά είναι, κατά τη γνώμη μου, το μόνο που αξίζει σε αυτή τη ζωή!